Update video:
Aşadar, noul GT3 Cup este aruncat în focul bătăliei de pe circuit înarmat cu un motor de 3,8 litri cu şase cilindri în linie care pune umărul la treabă cu 453 CP livraţi la 7.500 rpm. Pentru prima dată într-un model Porsche Cup, transmisia în şase trepte este controlată cu ajutorul padelelor de pe volan, direcţionarea puterii rămânând cea clasică pentru Porsche, spre puntea spate.
Şi cum în raliuri anvelopele sunt la fel de importante ca şi puterea motorului, GT3 Cup vine încălţat cu un set de anvelope Michelin late de 27 cm pe faţă şi de 31 cm pe spate. Inovator este şi sistemul de frânare, care acum vine cu discuri de frână ventilate din oţel, de 380 mm şi etriere cu pistonaşe.
După spusele lui Timo Bernhard, toate aceste caracteristici fac ca noul GT3 Cup să fie mult mai uşor de condus la limită, fiind un model extrem de bine echilibrat.
PENTRU O PRIVIRE MAI ÎNDEAPROAPE, V-AM PUS LA DISPOZIŢIE GALERIA FOTO ŞI MATERIALUL VIDEO DE MAI JOS